Friday, February 15, 2013

Result keluaq baru tau nak update. :D

Assalamualaikum pembaca pembaca yang budiman dan budiwoman sekalian. Apa habaq? Lama tak bertegur sapa. Lama tak beramah mesra.

Gua sekarang tengah cuti. Enak bergolek golek kat rumah ni. Boleh bergolek sampai 3 march ni. Kepada yang dah nak masuk U balik minggu depan wajib jealous dengan gua, oke? By the way, result sem 1 dah pon keluar ataupun tubik bak kate orang putih. Kalau gua 4 flat memang gua belanja semua orang. Hewhew. Nasib baik lah tak 4 flat. :D

Aku update ni bukanlah untuk kongsi pointer sem 1 aku. Never never ever. Kalau nak tahu jugak, silalah hacked student portal aku. Aku izinkan.

Aku sebenarnya update sebab aku rasa aku dah meng anak tirikan blog aku ni. Macam tak patut ja. Kan kan kan? So, dah alang alang cuti taktau nak buat apa ni, ayuh lah manfaatkan dengan update blog ni. Oke,takdak point langsung sebenarnya. Buang masa ja sapa yang baca.


Masa orang lain dah start cuti hari tu, aku tak cuti lagi. Ada kem suksis 2 minggu. Seminggu kursus kat Langkawi, seminggu lagi perkhemahan kat negeri sembilan. Dua dua serunuk. 'Berat mesti turun kan kalau kem?' Bullsit. Berat gua berkilo kilo bertambah. Asyik kena jamu makan ja kat sana. Tengok pipi gua tu. Tengok. Malas gua nak explain. Hiks.

Cer cari mana gua.

Apa apa pun, memang aku happy dengan life aku sekarang. Ada turun naik tu biasa lah tapi takdak lah sampai tak tertanggung oleh body aku ni. Hiks. Dah la. Nanti menetes netes pulok ayaq mata aku mengenangkan segalanya. Hewhew. Chow. :D

1 comment:

ejulz said...

semoga hepy selalu. ;)

Jemput Join "Segar bersama Fresh Care dan Safe Care Giveaway by EJulz" kalau belum join.. tQ

Like page "Ejulz Blogshop" jika sudi.. Terima kasih