Sunday, June 17, 2012

entri padang besar sekali lagi.

haloo assalamualaikum.
sorry tawan tawan. buat entri padang besor sekali lagi. dah dua kali aku pi padang besar. oke oke,lepas ni tak pi dah.

bertolak pagi dari rumah ni haa sebab cadang nak singgah rumah lama aku kat perlis tu. nak ambik saki baki barang barang yang tak ambik lagi masa pindah dulu.pastu nak tebas tebas lalang yang subur ja naik. kalau pokok bunga yang aku dok jaga,siram hari hari memang harammm la nak hidup subur macam tu. pastu nak potong pokok bunga kertas yang naik tinggi nak meninggal tu. takut nanti jiran bising pulekkk.

buat buat pegang konon nak tolong tebas. padahal ayah aku yang pecah peluh potong. hik hik hik.

sementara tunggu ayah pecah peluh sorang sorang,mari kita camwhore dulu. with my mom. :)
hoi,pi tolong ayah nu. sibuk ja dia pon nak camwhore.

eh,sudah sudah. jom ke padang besar pulak. 

seperti biasa. belambak keropok keropok,kacang kacang. kali ni tambahan pokok bunga pulak.

merengek rengek budak yang dok jalan depan aku dok panggil bapak dia suruh beli natang ni. mungkin dia nampak macam comel benda ni. mungkin aku yang tak faham erti comel. mungkin mungkin.

beg tangan,beg kaki,semua jenis beg pon hado. kau hado?

jeruk pon hado. tapi aku tak minat so aku tak pandang pon. kamera ni aku tertekan tak sengaja.

haa. aku dengan mak borong benda ni ja banyak. yang lain lain tu tak berkenan di hati sangat.

eh,dah la. bukan ada apa nak cerita sangat. sebab padang besar ni tempat shopping ja. kalau nak cerita aku shopping apa, sampai esok lusa pon tak habis. sebelum chow,aku nak ucapkan selamat hari ayah kepada ayah aku,sayanggg sangat sangat kat ayah. nak tempek gambar kat sini tapi tak hado la pulak. banyak gambar hilang lepas format laptop hari tu. oh dan salam israk mikraj buat umat umat Islam. kedah cuti tau you alls. ada negeri yang tak cuti. jangan dengki tau you alls,tak baik. hik hik hik. chow.

3 comments:

miss fluffy said...

beberapa puluhjuta tahun lepas p padang besar..wuhuu..ntah bila la pulak boleyy p lagi..hehe

piko pink said...

shopping sakan nmpk..hehe..blnje2

syazana.not.single said...

miss fluffy: wah2. puluh2 juta naa. zaman dinosaur tu. XD

piko pink: haa. buleh2. nanti mai perlis naa. ;)