Thursday, May 31, 2012

bila bosan,makan je lah keja aku.

haloo assalamualaikum.
wassup semua. buat apa hari ni? selamatkan aku boleh tak? tak pernah aku rasa bosan macam ni. serius tak tipu. entah apa ja yang aku buat hari ni. makan tengok tv makan and makan lagi.

haa,ni apa yang aku makan untuk breakfast tadi. memandangkan aku memang gila benda yang ada berry berry ni,strawberry ka,blueberry ka,memang blueberry pancake KFC ni favourite aku lah. makan hari hari pon boleh. makan saja tanpa syrup yang dia bagi tu pon dah sodapp. yum.

untuk lunch pulak,mak aku buatkan ikan masak tiga rasa ni. betul la orang cakap. air tangan mak terbaik. aku ratah siakap besar gedabak ni sampai habis. senang ja nak bela aku. tak perlu buat lauk banyak banyak. buat ikan dengan sayur ni pon dah cukup. kalau buat banyak banyak pon sumpah membazir,bukan aku makan sangat. 

petang pulak aku tidur ja sepanjang hari,jadi takdak la makanan yang aku nak tayang. nak tayang gambar aku tidur takut jatuh pulak market aku. tapi ada lagi yang aku nak tunjuk. last weekend,aku p makan kat winter warmers gurney plaza,penang. terbaik habaq hang. walaupun harga boleh tahan mahal,tapi berbaloi baloi.
haa,waffle yang paling kiri sekali tu aku punya. apple cinnamon waffle. terbaik weh. waffle dia gebu gebu,memang besar gila. tapi tu waffle kosong la,kena la cicah dengan apple campur cinnamon dalam mangkuk tu. sedap kot. memang aku termimpi mimpi sampai lah hari ni. yang tengah tu mak aku punya,and sandwich tuna tu adik and ayah aku punya. aku rasa semua. semua sedap. memang kena dengan selera aku. akan aku p lagi tempat tu,nak try waffle dia yang perisa lain pulak. hik hik hik.

oke lah,takdak keja sebenarnya,sebab tu update pasal makan ja. chow.

No comments: