Wednesday, May 30, 2012

semua macam mimpi.

haloo assalamualaikum.

terima kasih Allah. tu ja mampu aku ucapkan. sumpah semua ni rasa macam mimpi. rasa macam,'eh,betul ka aku dapat ni?' rasa kerdil ja dengan nikmat yang Allah bagi ni. aku rasa usaha aku untuk exam hari tu sangat sikit and soalan yang aku boleh jawab pon boleh dibilang dengan jari ja. tapi pointer yang aku dapat memang aku tak expect. alhamdulillah.

and then the gift from my dad. memang la tak dapat sebijik honda insight or mazda 3 yang aku idamkan,tak cukup syarat lagi aku nak mintak semua tu. kalau aku 4 flat,maybe,maybe. dan bukanlah jugak sebijik DSLR yang besar gedabak tersemat indah menggantikan loket rantai dekat dada dada anak anak muda sekarang. bukan,bukan,bukan. cuma sebijik kamera canon ixus 1100hs berwarna merah and sebijik handphone (dalam proses membeli) yang aku dapat. handphone tu aku nak p pilih sendiri. memandangkan aku ada dua number so kena beli satu lagi phone untuk digandingkan bersama bb aku,huahua. thanks ayah,i love you. ;)

wah hari tu bukan main bengang dekat ayah tapi sekarang dah i love you bagai. ya,bagi aku hadiah dan aku akan menyayangimu,hehe. oke,gurau saja.

maka tamatlah detik mencemaskan menunggu result matrik yang keluar semalam. a very nice memory indeed. sekarang tengah kemaskini upu fasa 2 pulak. dan proses penantian pon akan bermula. U mana lah yang akan panggil aku nanti,sangat tak sabar nak tahu.

itu saja untuk post kali ni,nanti aku merapu lagi. chow.

p/s nak letak gambar tapi internet slow tahap.

No comments: