Friday, June 8, 2012

sunyi doh.

haloo assalamualaikum.
hah. nampak dok tajuk aku? soalan bodoh pulak aku tanya. mesti la nampak. bukan apa. aku cuma nak highlight yang aku ni kesunyian. janda yang sepi,oke. janda lah sangat. hik hik hik.

cuti sampai bulan 9 kooo,duduk rumah ja,mesti la sunyi. kawan kawan duduk mana hala nu. takdak la jauh mana tapi tak berdaya jugak aku nak p kerap kerap. melainkan ayah aku terkena penyakit 'ok'. kan senang nak mintak kebenaran,hiu hiu hiu.

oh tadi ada buat aktiviti pecahkan lemak sikit. bukan apa,semenjak cuti ni,aktiviti macam ni macam aktiviti formal la. jarang jarang sekali dianjurkan,hehe.

jom jom. plan nak jog tapi adik bawak keluaq raket,so badminton lah punnn kann..

adik lelaki lebih tinggi dari kakaknya tu perkara biasa kan? kan? sila angguk please. :(

tukar shift pulak dengan bonda aku. letih doh.

bila pulak aku nak buleh turun perlis ni. nak bergoyang goyang pinggul dengan kawan kawan aku yang mereng mereng semuanya tu,rindu tahap. huhu. oke,chow.

2 comments:

misluvcoklat said...

esok bukan nak keluar ke?
*okay senyumkmbeng*
kbye.
haha.
eh jap,
ketinggian yang ketara disitu antara lu ngan adik lu. harhar.
kbye assalamualaikum XD

syazana.not.single said...

haha. ayat yg menusuk ke kalbu nampak.

tau xpa der. mcm jd abang aku dah dia. ;)