Thursday, July 5, 2012

nak update pong malas.

halloo assalamualaikum.
lama jugak aku ambik masa nak mengupdate. bukan apa. internet ni kalau lumba lari dengan aku,dah lama aku tolak beliau masuk gaung. lembab. azab nak menunggu oke. garisan penamat tu siput sedut pon dah cross dah tapi batang hidung internet ni nampak pon tidak. internet memang ada hidung,harap maklong.

nampak tak muka excited aku tu? nampak tak? nampak tak? sebenornyewww aku akan ke perlis lagi esok. oke,dah naik muak aku cita pasal perlis dan aku tau,hampa pon dah muntah muntah dah mendengarnyewww. tapi esok aku p untuk berfun fun bersama dengan gilers gilers aku. bestfriends aku la. giler kau. cuti punya panjang tapi nak berjumpa seminggi sekali pon sosah nokss. tengok eja seminggu pon dah jadi seminggi. 

ni kira berfun fun sebelum puasa la ni. sebab lepas ni aku tak p perlis dah. raya pon kat kampung. tak pernah aku merasa beraya dengan kawan kawan. sob sob. tacing tak? 

setakat ni dulu aku update. internet sangkut sangkut. sebelum aku jadi ballotelli,eloklah aku undur diri. chow.


No comments: