Sunday, August 5, 2012

rindu aku tak korang korang? *gegedik*

celamat petang tawan tawan. caye bawu bangun. :D

tudiaaa. sejak dua tiga empat lima enam menjak ni, jarang sungguh aku apdate blog. ni bukan apa. semenjak hidup berumah tangga ni,kuih, baju raya, langsir, sarung kusyen semua aku yang kena sedia. makan pakai laki pon aku kena jaga. so you ollls kena la paham kannn. *jeling*

hoi,aku bujang lagi hoi. anak dara lagi. sila tak note. tak apdate blog ni merupakan salah satu bukti betapa malasnya aku nak menggerakkan anggota badan aku time puasa ni. kerja aku di rumah kalau tak tidur mesti tidur. ataupun tidur. tiga tu ja aku buat. serious ni. tak main main.

tapi...
situasi akan jadi berbeda berbeza dan berlainan lah kan bila mak aku ajak shopim raya. awww. cer habaq mai kat aku perempuan mana tak suka shopim? aku nak berkenalan. nak bagi tazkirah sikit. mungkin dia belum mengenali dirinya yang sebenar. tapi aku tak nafikan yang nafsu shopim aku sebenarnya melebihi paras normal. harap harap aku tak durhaka dengan ayah aku sebab banyak perabih duit dia. cakap pasal shopim ni,petang ni pon aku akan p shopim lagi. walaupun semalam dah berpenat lelah dah shopim raya. kiranya sambungan la ni. mana cukup sehari hoi.

eh sedih pulak puasa kali ni tak dapat nak berbuka dengan kawan kawan kat perlis. macam tak sempat ja. dah la pakat pakat nak pi belajaq dah nanti. raya pon memang dah agak dah aku tak boleh join depa nanti. sedih sedih. aku dilupakan. hukhuk. aku tahu. mereka merindui aku. harap bersabar ya kawan kawan. ada sumur di ladang nanti,mandi lah jugak kita kan?

ni pon sedih jugak ni. tak boleh nak berbuka dengan aizat asyraf ni. ni lagi dahsyat. kelantan nu. bertuah sangat lah boleh nak berbuka sekali kannn. takpewww takpewww,nanti bila dah p shah alam,tiap tiap bulan aku suruh dia turun shah alam tu. tak turun siap laaa. kau tunggu di sana sampai aku datang hey hey hang jebattt.

walaupun aku gemuk. jangan ingat aku tak puasa. sekian.

1 comment:

Shafiqah Rashid said...

lu bela ka kucing tu ?
ke lu rembat kucing jiran lu. haha XD